Tordagkväll

Hejsan.

Idag har jag haft tvättdag. Det är ju alltid kul, men skönt att det inte var så mycket tvätt. Sedan till middag blev det våfflor, jisses vad gott det var! :).

Och tidigare ikväll har sjutsat F till danne för att dom skulle iväg på hockey med peter och rikard. Dom tog hockeybussen från danne så att dom alla skulle kunna ta sig en varsin öl/cider eller två. Medans dom var på hockeyn var jag på birsta och köpte nya fönsterbrädor och hämtade ut mina glasögon! Dock bara ett av dom för det andra hade inte kommit. Sedan for jag hem och slängde i färg i håret, var ut med embla och kollade lite på tv medans färgen var i håret, slog över på hockeymatchen lite då och då för att se vad det stog, såg ut som en seg match förövrigt, och lite folk! Och Timrå tog hem vinsten, det var väl kul att dom fick vinna nån gång ;P.

Nu ska jag sörpla i mig min kopp med te och sedan blir det väl sängen. Imorrn ska jag ägna mig åt lite städning här hemma, förhoppningsvis får jag upp de nya fönsterbrädorna också.

Vi har en rolig helg framför oss! Imorrn kommer hela gänget hit. Jag,F,danne,peter,sandra,rikard och carro ska först vara här, grabbarna ska basta och så ska vi ta nån liten fördrink och sedan har vi bokat bord nere på Jack´s bar nere på stan där vi ska käka middag och dricka nått gott. Det är grabbarna som har planerat allt och det är väldigt skönt för en gångsskull ;). Och sedan på lördag är det fest hos Natalie, en tjej i klassen. Så jag önskar alla andra en bra helg också! :)

Näe, nu ska jag dricka te innan det kallnar :P Godnatt!

Här är dom som jag fick tillbaks idag, dom är svarta,vanliga framifrån men uppe på är det lite blingbling vilket jag tyckte var roligt :) Det syns knappt framifrån men de finns där. Det andra paret är vita, visar dom när jag får tillbaks dom!



Desire

Snygga brillor! kommer sitta som en smäck på dig :)

På söndagkväll är ni välkomna hit på lite kvällsmys om ni vill och orkar efter en händelserik helg som du skrev! ;) Tänkte bju mamma din och Päran också! Kramkram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/
Hanna

Tack! :) Men vad mysigt, vi kommer gärna :) Kramar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR