Torsdagkväll

Hejsan!

Idag har jag spenderat flera timmar ute i birsta med Johanna. Vi shoppade lite och sedan blev det även en sväng på Ica maxi och handlade lite mat. Vi var där så länge att jag kunde åka med F hem.

Vi har föresten äntligen fått en motorvärmare i bilen! Nu när det har blivit kallare har det hänt att passagerar dörren fram har fryst och inte går att stänga, så då om vi skulle nånstans fick jag hålla i dörren tills det blev varmt i bilen så det som hade fryst i dörren släppte och den gick å stänga :P Haha. I lördags när vi skulle hämta mamma och per i kvissle fick jag hålla i dörren ändå ut till akzo, det är typ mer än halvvägs till kvissle :P det var kul! Förhoppningsvis slipper vi det nu då med våran nya värmare :)

Imorrn står det städning på schemat! Det är verkligen dags. Det behövs! Men jag började förut ikväll lite smått också. Stjärnorna i fönstrena får hänga kvar i några dagar, annars kommer min pojkvän börja gråta :P.

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på tv lite. Godnatt och sov så gott!

Titta vad roligt! Jag hittade mitt och F´s allra första storhandlings kvitto! Haha, jag hade kvar det i plånboken i ett speciellt fack :P Den nedre delen har blivit utsuddad ganska mycket.

Det var på Ica maxi den 3/1-09. Vi flyttade hemifrån 1/1-09.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR