Torsdagsmys

Jag och F har haft en mysig dag i birsta idag. Vi sket i att äta frukost och åkte och satt oss på charm med varsin skagenbaguett :) När vi satt där knackade på glasrutan bakom f och där stog mamma och vinkade :P Så hon kom och satt sig med oss en stund innan hon skulle springa vidare.

Sedan gick även vi vidare, jag hade med mig mina nya glasögon och fick en tid för undersökning en 30minuter senare så vi fick gå runt och lala lite till innan jag gick in och kollade ögonen igen. Så nu får jag vänta upp till 3veckor för att få tillbaks glasögonen. Jobbigt! Men förhoppningsvis blir det bättre den här gången. Jag hittade en läppglans som jag hoppas är sådär härligt rosa som jag har varit ute efter länge. Och även en längre stickad tröja/klänning/tunika.. vet inte vad man ska kalla den, väldigt enkel men typiskt mig, och 60kr tyckte jag inte var så farligt ;) Visar senare! Innan vi åkte hem blev det en sväng på birsta eftersom vi hade presentkort. Det blev en ny mysfilt,lite ljuslyktor och mystofflor till f.

Nu är maten i ugnen och säkert strax färdig. Sedan ikväll är det ishockey på tv som gäller. Till och med jag tänkte kolla eftersom det är elitseriens topplag som möter varandra! Så nu ska jag gå och fixa lite med maten så jag önskar er en fortsatt trevlig kväll! :)

Idag snöar det "äntligen" faktiskt, så jag bjuder på en totalt ovintrig bild! :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR