Lördageftermiddag

Hejsan.

Då var det juni, ute är det knappt 10grader och regn..

Igår gjorde jag klart första året på mittuniversitetet, så nu är det sommarlov och det känns ju såklart himla bra! :) Det firade vi här hemma med god middag som fick bli en pastasås med kyckling och massa annat gott, pasta, sallad och hemmagjort bröd. Efterrätten åt vi medans vi tittade på lets dance finalen och det blev rabarerpaj med vaniljvisp, gottgott :).

Idag har vi varit ute på birsta med Jonas. Vi var inte ensamma där ute.. om vi säger så :P. Blev liite shopping och nu har vi kommit hem för en stund sedan. En kladdkaka står i ugnen och är alldeles strax färdig, vi är nämligen bjudna på middag hem till mamma och per och skulle då ha med oss efterrätt, fick veta det lite sent så det blev att slänga ihop en kladdkaka!

Imorrn börjar jag mitt sommarjobb så jag hoppas att vädret vänder och blir bättre! Ha nu en bra lördag allihopa!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR