Lördagkväll

Hejhej!
Det blir verkligen långt mellan gångerna jag skriver här nu men det känns inte lika kul med bloggen just nu, jag sitter knappt vid datorn längre och kan inte blogga från mobilen så då får det bli så här.
Vi är iallafall mitt uppe i midsommarhelgen nu, igår var det midsommarafton och vi ute i stugan med mamma,per,sebbe och morfar. Vi åkte ut i torsdags och ätit och druckit gott, solat och haft mysigt. Däremot har jag sovit som en kråka då det inte finns några gariner i stugan vi sov i så igår morse vaknade jag 5.45 och kunde inte somna om och idag vaknade jag vid 4.30 första gången, som tur var kunde jag somna om då, men jag,F och sebbe sov i samma stuga med båda hundarna,så ni kan ju tänka er + att det var dagsljus i rummet vid 4-5tiden på morgonen :P. Känns som jag knappt sovit men det har varit mysigt och trevligt, så tack alla ♥ :).
Ikväll ligger jag i soffan och käkar godis, F är och bastar med Danne och Jonas. Imorrn är det jobb igen och 3 dagar framåt.
hoppas alla ni andra har haft en bra helg och ha det bra! Kanske lägger jag in lite midsommarbilder här framöver!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR