Torsdag

Hej där!

Bloggen har fått lida lite nu, men det känns som att jag inte har så jätte mycket att berätta. Jag har jobbat söndag,måndag och idag, idag blev det inte heldag eftersom det var så himla lugnt!

Igår var det nationaldag och vi var på norra berget med Peter, Sandra och hundarna och fikade och myste på medans solen var framme. Sedan blev det middag hemma hos mamma och per och där blev det kinamat, skönt för jag orkade verkligen inte laga mat! :P. 

En annan anledning till att jag inte har bloggat är för att jag har en ny mobil och kan inte blogga från den, finns det inte en blogg.se app? Det är iallafall min första smartphone, känner mig lite efter alla andra men ändå. Men nu har jag ju en och kan hänga med på allt, kolla fejjan hela tiden, instagram (nelliehanna heter jag där!) och allt sånt, så tack älskling :) ♥

Näe, nu ska jag ta och hitta på nått annat, orkar inte sitta framför datan. Ha det fint så får vi se när jag skriver nästa gång! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR