Fredag - Födelsedag!

Hej!

Idag är ingen vanlig dag för det är Emblas födelsedag :) F fick ett sms förut från försäkringsbolaget agria där vi har embla försäkrad där det stog Grattis till Embla! Haha, hur sött? Så vi var iväg igår och köpte några tuggben åt henne och ikväll när hon får mat ska hon även få en pannkaka som blev över från gårdagens middag, födelsedagslyx ;). Hon fyller hela 3år!

Jag kom hem från skolan för en liten stund sedan, vi fick sluta 12.30 istället för 15.00, skönt! Det var sista seminariumet och sista föreläsningen i politik-kursen,känns mycket bra! Sen är det hemtentavecka nästa vecka och sen är den kursen färdig! Äntligen! :P Sen en kortis-kurs och sedan praktik! hejochhå!

Jag ska ta och fixa nånting lunchigt att käka nu och sedan börja plocka/städa lite inför morgondagen! Hörs senare!

Grattis matte och husses lill-gris :) ♥ Jag brukar kalla henne för grisen, det är mycket möjligt att hon tror att det är hennes namn :P



Desire

Åh grattis fina Embla!!:D Ge na en grattiskram från mig :)

Hanna

Ja, det ska jag göra :D

fia

ååh vackra embla! grattis grattis! :D woff


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hihi jaa, hon hälsar tack ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR