Fredageftermiddag

Heej.

Imorse var jag uppe 5.50 och kokade kaffe, hällde i en termos och fixade lite frukost och lunch och packade i väskan. Klockan 6.30 kom F´s syster Johanna och hämtade mig och vi åkte till hennes jobb, fyllde tanken på lastbilen och begav oss upp mot Husum, strax ovanför övik. Hon ringde mig igår och ville ha sällskap upp idag så jag ställde upp. Vi var hemma igen till klockan 14 så då åkte vi på Maxi och handlade lite mat, sedan sjutsade hon hem mig.

Igårkväll städade jag och F här hemma, eftersom jag skulle vara borta idag på dagen då jag brukar städa. Vi skurade badrummet, dammsög, torkade golven, slog på en maskin disk och diskade lite övrigt som inte fick plats. Sedan blev det lite kvällsfika till Lyxfällan.

Vet ni vad som händer ikväll.. Årets grill-premiär! Vi ska om en stund åka iväg till Danne och grilla fläskfile! Hoppas det blir lika gott som jag tror ;) Vi stog och la fläskfilen i marinad i gårkväll så den blir nog finfin! :)

Så jag hoppas att alla ni andra får en bra kväll med nån god middag kanske? ;)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR