Lördag

Hejhej!

Imorse sov vi till 10 men låg kvar och myste nån timme, sedan klev vi upp och käkade frukost och sedan la vi oss under filten i soffan och kollade på 2 avsnitt av alcatraz! Sedan var F ut med embla, han får sköta promenaderna nu igen, jag har jätte ont i ena knät. När jag går, ibland känns det inget och ibland gör det så ont så att jag nästan börjar gråta, som igår när jag var ute med henne, jag tar ett steg som gör så ont att jag blev tårögd. Vet inte vad det är men har smörjt med zon om det skulle vara nått med nån muskel.

Igår åt vi en mysig och väldigt god middag och sedan kom danne och kollade på film med oss, vi kollade på den nya svensson svensson filmen, den hade sina roliga stunder, absolut.

Ikväll är vi bjudna på middag hos svärisarna, vi ska inviga deras nya jättegrill som tydligen väger över 60kilo :P spännande! Så jag önskar alla er andra en super bra lördag! :)

Mysig middag för 2 igårkväll :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR