Lördageftermiddag

Hejhej!

Ja,det var super gott med grillad fäskfilé igår :) Klockan var runt 20 när vi åt och sedan spelade pojkarna lite data (Dom har lan den här helgen..) och jag låg i soffan och kollade på den gröna milen. Vid 00 åkte jag och F hem och när jag kom hem var jag bara tvungen att käka lite glass, jag hade köpt det tidigare på dagen för att jag var så sugen och hade verkligen panerat att jag skulle äta det på kvällen, så under hela kvällen hos danne längtade jag hem till mitt glasspaket! Jag smular digestivekex över vaniljglassen, huuur gott som helst, prova det! ;)

Idag har vi haft 10+ gradera här, och ja, det var bra härligt ute, men svettigt värre när man ändå inte litade på termometern och klädde på sig för mycket :P. Fia har varit här en stund, vi drack några koppar te och pratade en massa strunt, trevligt!

Ikväll är vi bjudna hem till min kära bror och hans söta flickvän dessi på middag! Det ska bli mysigt. Vi är i nån umgås-fas just nu, vi har både den här helgen och nästa inbokade med middagar med familj och vänner och det känns jätte kul. Jag tycker ju verkligen om att umgås med folk och speciellt middagar är jag ett stort fan av! Det är alltid lika roligt. Och sen tycker jag även att man mår bra av att umgås med dom man tycker om :) I veckan är det också planerat för en fika med Jonna och Sara och kanske en kopp kaffe hos kicki också.

Så, nu tänkte jag kolla på lite Jamie oliver på tvn innan jag ska börja leta något att ha på mig ikväll. Jag önskar alla er andra en bra lördagkväll också!

Inte världens finaste bild men detta var gårdagens middag, grillpremiären 2012!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR