Lördageftermiddag

Vilket väder vi har idag! Vårkänslorna är all over the place! ♥ Det smälter på och hoppas att det inte börjar tok-snöa nån dag bara.

Så idag har jag och embla varit ute och gått en sväng, det finns ju tyvärr alltid nånting att klaga på vilket väder det än är och problemet nu är att embla blir så jäääävulskt skitig! Får duscha av henne efter varje gång vi har varit ut! Men det får man ta, för härligt.. det är det!

Igårkväll var jag hos kicki med henne, alexandra, isabell och elvira. Vi drack vin och spelade ett nytt spel dom hade köpt och jag har aldrig ;) Vid halv 1 kom F och hämtade mig och vi åkte hem och la oss. En mycket trevlig kväll!

Ikväll får jag tjejbesök av min mamma och F´s syster Johanna, bjöd såklart med F´s mamma också men hon hade andra planer. Vi ska äta ost och kex, nått glas vin till det och det blir väl melodifestivalen också! F ska till en kompis och kolla på en film som jag inte är ett dugg intresserad av så jag tyckte att det lät som ett bättre allternativ! ;P Önskar alla er andra en bra kväll! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR