Lördagkväll

Godkväll!

Idag har jag varit ute i birsta! Så skönt att komma från soffan ett tag. Förkylningen har blivit lite bättre och jag kände verkligen för att shoppa! Sjutsade först F till hans mamma och pappa för att han skulle fixa med gamla bilen som äntligen funkar som den ska! Nu ska den bara bli såld också. Sedan for jag på birsta, som vanligt när jag är ute efter att shoppa så hittar jag inte mycket. Men det blev ett par nya solbrillor, ett häftigt linne och en tunnare halsduk.

Sedan hämtade jag embla och åkte till F´s syster och drack några koppar te, surrade och kollade på tv. Sedan åkte jag till F´s jobb där han höll på med gamla bilen för han ville tvätta båda bilarna. Sedan åkte vi hem till hans mamma och pappa igen och fick middag, Kött, strips,sallad och beasås. Gottgott. Hans mamma har en kollega som säljer via oreflame så jag beställde 3burkar av min favvo hudkräm! :)

Innan vi for hem efter maten svängde vi in på Maxi och köpte mer godis, fan asså, jag gruvar mig redan för när jag ska stå på vågen på måndag :P länge sen jag åt så här mycket godis! Men jag är ju sjuk och då äter jag vad jag vill och hur mycket jag vill, så får jag ta tag i det nyttiga livet när jag är fri denna förkylning igen :)

Nu önskar jag alla en trevlig lördagkväll, min blir i soffan med godisskålen! ♥

Några av mina favoriter i godisskålen ↓






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR