Måndag

Hej där!

Idag har vi haft härliga 10+ grader ute så jag och embla har såklart varit ute och promerat. Blåste gjorde det dock ganska kraftigt då och då men det gjorde inte så mycket.

Annars har jag inte gjort så mycket, håller på för fullt med lite planering inför helgen..
Fick veta att vi skulle få reda på resultatet av tentan vi gjorde för nån vecka sedan, politiktentan, var ju helt säker på att jag skulle misslyckas men nej, jag fick ett C! Det är bra, mycket bra! :) skönt!

Eftersom att det är måndag så har jag vägt mig, jag hade gått ner.. men jag vet inte hur mycket :P Jag har glömt hur mycket vågen visade förra veckan så jag vet bara att jag har gått ner nu, inte fullt 1 kg tror jag iallafall. Inte så konstigt att det inte var så mycket eftersom jag stoppade i mig ett halvt kilo glass i helgen ;P Bra ändå! :) Men nu ska jag skriva upp så jag inte glömmer!

Är väldigt sugen på att shoppa nu för tiden, kläder.. men som vanligt när jag vill shoppa så hittar jag inget. Inget av det jag är ute efter. Lite vår/sommar kläder skulle ju sitta fint också. Men jaja, det var ju ett i-landsproblem.

Nu ska jag kolla på sofias änglar sedan blire en dusch och lite kvällsfika!

När F kom hem igår ifrån att ha lanat hos danne så hade han med sig det här till mig, en påse geisha! Jag åt tills jag mådde illa igårkväll :P Gott!





Desire

Grattis till tentan!:)

Hanna

Tack! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR