Måndag

Hejhej.

Här sitter jag och kollar på medans F och hans pappa håller på och byter kyl och frys! Dom nya kom redan idag! :) Hoppas att saker och ting håller sig bra lite längre i kylskåpet nu. Det är inga värsting skåp,bara vanliga men frysen är själv-avfrostande så hoppas att det funkar som det ska så slipper man massa is, eller som i vårat fall, snö, i frysen ;P haha.

Idag har jag varit i skolan mellan 10.30-15.30 och påbörjat ny kurs. Det är omvårdnad igen, bemötande och kommunikation, tror att den kan vara väldigt bra å ha, speciellt inför praktiken, bara en månad kvar! Så nervöös! Det blir iallafall skönt att komma tillbaks till skolan lite mer nu efter den här långdragna politik-kursen då vi har gjort det mesta hemifrån. Träffa de "gamla"(dem första vi hade) lärarna igen, träffa klassisarna och dricka en jäkla massa koppar kaffe ;P

Även fast jag gruvade mig för vågen så ställde jag mig på den imorse. Jag tänkte att det skulle vara ett tråkigt resultat eftersom jag har rört mig mindre eftersom F fick sköta de flesta promenaderna med embla och jag har seriöst ätit mycket godis! I helgen köpte vi godis för typ 80kr :p haha. Men, vågen visade -0,2kg. Inte mycket men fan så bra för att vara en sån vecka :P. Så jag är nöjd!

Näe, nu ska embla få lite käk sen blire en prommis, ingen lång än eftersom jag fortfarande är lite snorig. Sen blir det väl till att ställa in allt i nya skåpen i köket! Ha nu en bra fortsättning på denna måndag!




anna fahlgren

Hejsan! Det är så att jag har ett sammarbete med designbyMW och får därför möjligheten att lotta ut ett valfritt smycke från hennes webbshop, är du intresserad? Anmäl dig i så fall här! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/march/vinn-ett-smycke-fran-designbymw.html#comment


Blogg: http://fahlgenanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR