Onsdagkväll

Hej!

Igår var det DH premiär, mycket viktigt och ja,lika bra som vanligt. Tittade på det hos mamma med lite go fika. Det är nu sista säsongen och det känns lite tungt faktiskt :P.

Inatt vaknade jag av att det pep högt lite då och då. Kollade på klockan och den var typ 3.15... låg och lyssnade på det där ljudet tills jag kom på vad det var.. brandvarnaren! Den piper ett pip 1 gång i minuten när batteriet börjar bli dåligt, har den väl börjat pipa så piper den i 30dagar! Men vi hade inga nya batterier så där stog jag, mitt i natten, på en stol och försökte få ner den. Jag fick ner den så nu måste vi komma ihåg att köpa nya batterier, tur att vi har en till varnare i taket medans.

Jag och F har varit på friskis nu ikväll, vi kom ganska nyss hem. F har köpt gymkort där och nu försöker han få mig att köpa också, vi får väl se hur det blir med det ;). Nu kollar vi på nån serie som F tycker om och kvällsfikar lite. Ha en bra kväll och godnatt.




Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

hejhej! vill du ha en personligare bloggadesign? jag kan hjälpa dig :) kram


Blogg: http://jennsiii.blogg.se/
Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg nu såhär innan fredag ♥


Blogg: http://jennsiii.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR