Onsday

Heej.

Då var det onsdag och jag har tvättdag. Jag har tvättid mellan 12-17 så idag får jag mycket tvättat, sängkläder, massa handdukar och såklart en massa kläder, skönt! Har slagit igång en maskin med disk och diskat lite som inte fick plats. Skulle ta ett varv med våran sladdlösa dammsugare men den hade tydligen inte laddat något även fast den stått på laddning typ 2 dagar? Vet inte om det var för att "på-knappen" var intryckt, slog av den knappen och satte tillsbaks den på laddning, får se om den funkar senare då ;P.

Ikväll blir det nog mest att vara hemma, kolla på mästerkockarna. Skulle gärna åka en sväng på birsta, mest för att kolla, så det känns lite onödgt, får se hur det blir med det. Näe nu ska jag fortsätta pyssla på här hemma, bädda rent i sängen och sedan blir det lite eftermiddagsfika till OC klockan 15 ;) Ha en bra dag!

Igårkväll var jag hos mamma och kollade på DH, fikade och fick även en present för att jag klarade tentan! En Thomas Sabo berlock till mitt armband! Visst är den väldigt mycket jag? :) Jag tycker den är dö-läcker! Tack finaste mamma ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR