Söndag - våffeldag

Hejsan!

Ja idag är det ju våffeldagen och allt, så självklart har vi ätit våfflor, jag, F och danne. Det var gott!

Annars idag har vi varit ute hos F´s kusin i timrå, dom skulle fixa nånting med bilarna, hundarna fick busa av sig i flera timmar och vi andra satt och stekte i solen på deras altan. Herregud vad man mår bra av lite sol! :) Efter det åkte vi och handlade till maten och sen hem och kollade på ett alcatraz-avsnitt och sedan käkade vi. Sen har vi varit ut på en promenad, den första riktiga promenaden för mig den här veckan, så det var skönt.

Imorrn är det dags för skola igen, ny kurs.. äntligen! Fy vad skönt att slippa politiken, okej att jag kanske får göra om nån del på den här tentan för den var inte å leka med :P Men det får jag ta då. Nu får man glädjas åt att kursen åtminstånde är över!

Resten av kvällen blir i soffan framför tv med det sista som är kvar i godisskålen, ha en bra kväll! :)

Våffla med hallonsylt och glass


Daisy o Carl

Mums :D


Blogg: http://daisyocarl.tumblr.com/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR