Söndag

Goddag!

Igår hade jag,mamma och johanna lite ost,kex och vinkväll här hemma hos oss. Det var jätte mysigt och gott, jag som har längtat ost och kex länge nu, ibland får man bara sug efter nått och mitt har varit just ost och kex, så nu fick jag lugna det suget ett tag ;). Vi åt en massa och kollade på melodifestivalen och surrade en massa! Klockan var runt halv 1 när de åkte hem. Tack för den kvällen :) ♥

Idag har jag inte gjort så mycket, F är hos sin kompis som flyttade hemifrån i helgen så dom håller väl på å grejjer. Kollade ut på termometern tidigare idag ihop om att det skulle vara varmt. Det var precis på nollan. Inte så farligt det heller. Kollade på den igen nu för en liten stund sedan och då har den stigit upp till nästan 10+! Dock ska det ju snöa här i veckan så det var ju skit :P.

Kom iallafall precis ut ur duschen och snart kommer nog F hem för vi ska ut till hans föräldrar på middag lite senare. Ha det bra så länge!









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR