Söndageftermiddag

Heej.

Jag har inte haft tid och skrivit sedan sist. Igår hade vi middag här, vi hade bjudit hit mamma, per och F´s mamma och pappa. När dom gjorde nya köket åt oss så sa vi att vi skulle bjuda på middag när det blev färdigt. Det är ju typ ett år sedan nu men.. bättre sent än aldrig ;P. Vi var uppe klockan 9 på morgonen och var iväg och sjutsade f´s farmor till apoteket och affärn och lite sånt och sedan kom vi hem vid ett och då var det bara att börja med maten och vi stog i köket och höll på för fullt i 4timmar till gästerna kom. Så vi var helt slut sen :P Det blev en mycket bra kväll men jag berättar mer senare eller imorrn, jag orkar inte nu för jag är lite trött, kliar lite i halsen och sådär så kanske att jag håller på att bli sjuk..

Idag har jag iallafall varit på birsta med mamma, kom precis hem. Blev ingen shopping för min del, som vanligt när man väl vill shoppa. Vi åt en super god macka på charm med en kopp kaffe iallafall :).

Vi var iallafall smart och städade och diskade igårnatt när gästerna hade åkt hem så det är rent och fint så jag slipper det nu iallafall. Har ingen ork att göra middag heller så får se vad det blir.. Nu ska jag gå och byta om till myskläderna och lägga mig i soffan en stund, ha en bra fortsättning på denna söndag allihopa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR