Söndagkväll

Hej igen.

Vi har kommit hem från svärisarna för en stund sedan, vi fick en god lammgryta och till efterrätt fick vi pannacotta med vit choklad, väldigt god :). Embla fick busa med sina små hundkompisar så hon var glad!

Nu sitter jag i soffan och har tagit fram resterna från igårkväll.. ost och kex! mums! Klockan 21 börjar ett av mina favvo-program så det ska jag se och sedan är jag himla sugen på glass och var och rotade i frysen förut och hittade två paket, vanlig vaniljglass och vanilj med jordgubb, så det blir absolut lite glass sen också :)

Imorrn är det ingen skola så det hade passat med en tvättid men har inte orkat pallra mig bort till tvättstugan, får se om jag gör det sedan innan det är läggdags. Hoppas att alla har haft en bra helg :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR