Tisdag

Hejsan!

Jag är mitt uppe i en tentavecka nu som sagt så jag har kanske inte så super mycket att berätta ;P. Förkylningen hänger kvar, även om den är lite konstig, men jag hoppas den är borta till helgen. Hade ju gärna varit pigg och allert denna vecka eftersom det är sista veckan då man kan vara så här lat för nästa vecka börjar som sagt en ny kurs med mycket fler dagar i skolan och mycket mer att göra! Nog för att jag är lat ändå denna vecka men på ett tråkigt sett eftersom jag är sjuk :P.

Men jaja. Ska lägga mig i soffan nu och fortsätta läsa i en av världshistoriens tråkigaste böcker. Har hållt på med tentan hela dagen förutom pauser för att äta och en promenad med embla.

Tror F får laga mat idag. Igår var vi inte sugna på nånting som fanns hemma så vet ni vad det blev till middag.. Mcdonalds, åh så gott det var! Vad gjorde vi mer igår, jo.. beställde ny kyl och frys. Kylskåpet är helt slut, det är varmt i det och det skulle väl se lite lustigt ut att ha olika skåp så det blev en ny frys också, den vi har funkar så.. nån är ute efter en frys? haha. De nya kommer iallafall om ca en vecka, spännande.

Ikväll ska jag och F till mamma och per. Jag och mamma ska såklart se DH och pojkarna ser på hockeyn. Ha en bra fortsatt dag nu :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR