Torsdag - firar idag!

Heej alla glada!

Jag tycker om att fira, fira betyder "lyxa" i mina ögon och jag tycker man ska hitta anledningar till att fira ofta! :) Jag var hos kicki och hennes roommate alexandra idag och drack kaffe och surra, det var länge sedan och mycke trevligt :) Och här kom dagens anledning till att fira, dom påminde mig om att min prövo-tid går ut idag! Jag har haft körkortet i 2år och blir nu inte av med det lika lätt! Haha,fantastisk anledning att fira, right? :) Berättade detta för min pojkvän F som sedan bjöd mig på en kebabrulle till middag, lyx! Nu ikväll har vi varit hos mamma och per (Som även firade 2 år tillsammans!) och fikat mina snoddas! ♥

Så det har varit en bra dag även fast jag blev väckt 7.30 av att det lät som att ett flygplan skulle landa i sovrummet ungifär! Dom håller på med något i nån lägenhet ovanför oss och idag var dom morgonpigg, men inte jag!

Kan inte förstå heller att jag fortfarande har ont i axlarna :P snart en vecka sedan vi var ut och dansa, jäkla oanvända muskler :P. Jag har massor av sånna.

Godnatt och ha det bra!



Desire

Haha lätt att man ska fira!:) grattis! Kram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/
Hanna

Eller hur?! :) Tack söta du! Kram.

Desire

Hihi ja jag ska fira med en ledig dag idag;D

Hanna

Bra! Det är du värd :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR