Torsdag

Heej.

Jag har hållt på med tentan hela veckan, nästa hela dagarna. Det går så himla mycket tyngre när man är sjuk samtidigt, jag skulle ju helst ligga i soffan och kolla på tv och slippa läsa samma kapitel i samma bok 7 gånger och ändå inte fatta vad jag läser om :P. Jag har varit sjukt irriterad, tur att man har bra klasskamrater som kommer med tips och framför allt pepp! Men nu börjar jag närma mig att vara klar tror jag, jag har 200 ord för lite så det måste jag ordbajsa fram men jag har ända tills på måndagnatt på mig att bli färdig men målet var ju att slippa hålla på med det här i helgen, så ja, blir dom där 200 orden ikväll, imorrn eller på måndag, spelar ingen roll.

Förövrigt då, förkylningen har inte blivit bättre, snarare sämre, skit tråkigt. Det som vi skulle göra i helgen blev inställt så det var ju bra, behövde man inte missa det :). Tycker inte alls om att vara sjuk, det är så tråkigt + att jag kommer förmodligen gå upp nått kilo den här veckan, jag har tyckt synd om mig själv så jag blev tydligen tvungen att äta godis både iförrgår och igår :P meeen vad gör det om hundra år?

Nu när jag väl känner att jag kan slappna av från tentan finns det istället ingenting på tvn.. aja, ska iallafall fixa lite kvällsfika nu och lägga mig under filten igen. Hoppas att ni andra slipper ifrån snorpapper och sånna trevliga grejer ;)

När jag och mamma var i birsta i söndags fick jag denna påsklilja av henne som nu har blommat ut



Desire

Åh fy! Stackare.. det är det som är det negativa med plugg,man kan inte bara sjukanmäla sig och skjuta upp till nästa dag:( Men du gör det bra! Kämpa på och krya på dig! Kramkram


Blogg: http://desiresvelander.blogg.se/
Mumsan

Hur kan det komma sig att mina påskliljor är så fina, jo; DOM BEHÖVER VATTEN!!!!!!!!!

Hanna

Nej precis! Men nu tar jag paus från den under helgen :) Kram!

Hanna

Vad menar du med det mamma, var mina inte fina?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR