Fredagkväll

Hej!

Nu var jag påväg att skriva lördagkväll i rubriken, känns som lördag eftersom vi har varit ledig 2 dagar nu.

Men det är fredag och idag har vi varit på birsta igen och handlat lite mer till balkongen sedan åkte vi hem och fikade en varsin bit av sockerkakan jag slängde ihop igårkväll vid 21tiden :P. Sedan har vi käkat middag som blev tacogratäng, sallad och ett glas vin till, gottgott :). Sedan har jag pysslat lite, länge sedan och det var kul, det blev en liten grej till balkongen.

Nu sitter jag med en skål nypoppade popcorn och tittar på knatte,fnatte och tjatte på Disney channel, efter det är det bumbibjörnarna ;P Imorrn vet jag inte vad som händer, grabbarna ska iväg på morgonen och hjälpa dannes pappa med nånting, tänkte kanske passa på å färga utväxten men vi får se, vi har planerat in att grilla på kvällen iallafall, hoppas vädret är med oss!

Ha nu en bra kväll allihopa :)

Tacogratäng med sallad





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR