Fredagkväll

JAAAA!! Äntligen! Min hörsel är tillbaks! Jag fick äntligen komma till vårdcentralen, jag har ringt minst 4-5gånger och fått råd om att prova nya saker för att proppen skulle släppa och jag har provat allt men ingenting har hjälpt, inte ens det minsta bättre har det blivit. Så imorse ringde jag och var lite irriterad och fick en tid kl15.15. Vi fick ECT-information på praktiken och sedan fick vi sluta så det var ju tur. Min snälla pappa kom och hämtade mig vid 15 och sjutsade mig till vårdcentralen, fick träffa en läkare som kollade och sedan sög han ut det värsta i örat och det gjorde så jäääävulskt ont! Så till slut fick det duga men det var inte helt bra så jag fick gå till en sjuksyrra som fick skölja ur också och då släppte det helt och herregud vad mycket ljud det var överallt! Haha. Skönt! Var dock tvungen att köpa en jätte dyr salva till örat eftersom det hade blivit eksem efter proppen!

Aja nog om mina öron nu :P F kom och hämtade mig när jag var färdig på vårdcentralen och då åkte vi och handlade till maten och så blev det ju såklart lite godis också! Sedan åkte vi hem och hjälptes åt att städa, måste verkligen ha rent till helgen! haha. Lite disk,dammsugning och plockade undan massa grejjer som låg framme och samlade damm och sedan blev det tacomys :)

Och nu har vi nyss kommit hem ifrån mamma och per, fast mamma var ju inte hemma för hon är som sagt i Italien. Men Per var hemma och hade sina barn, Pontus och Amanda, på besök så han ringde och hörde om vi ville komma och kolla på hockeyn och dricka lite vin, det tackade ju inte vi nej till ;)

Nu blir det en stund framför tvn innan vi slocknar i sängen, jag inte jätte van att kliva upp före 6 på morgonen som jag gör nu förtiden så man blir lite trött, men inte så farligt som jag trodde ändå! ha det fint och sov gott!

Morotskakan/tårtan jag bakade förra helgen, himla god var den :)




Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla


Blogg: http://forum.modekampanj.com
Sofia

Morots kaka är något av det bästa som finns!


Blogg: http://nattstad.se/sofia.mattsson



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR