Måndag

Men hej!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Jag har helt enkelt inte haft tid.

Men veckan som var har varit bra. Vi har ju haft fantastiskt väder, verkligen sommarvärme :) Jag har haft praktik hela veckan och sedan i helgen har jag varit ledig och i fredags var vi ute hos svärisarna och käkade grillat och i lördags var vi ut dit igen och skulle hjälpa dom att måla huset men det blev inte så mycket sånt, F klippte gräset och jag satt å solade sedan fikade vi och sedan åkte vi hem och gjorde oss i ordning och mötte upp Jonas och Anna på stan och gick och satt oss på en uteservering och käkade och drack ett glas vin. Sedan åkte vi alla hem hit och satte oss på balkongen, drack mer vin och käkade massa gotta. En trevlig dag och kväll!

Igår gjorde jag inte så mycket fram till 17 när brorsan kom och hämtade mig, vi åkte och handlade och åkte hem till han och började med morsdagsmiddagen. Mamma och per kom vid halv 7 och vi käkade, oxfile och klyftpotatis och till efterrätt blev det glass med chokladsås, sedan kollade vi på nån serie innan F kom och hämtade mig och vi åkte hem och la oss i soffan en stund innan vi gick och la oss.

Men det har varit en bra helg med jättefint väder, tyvärr ska det tydligen bli kallare igen. Jag har nu bara 4 dagar på kvar på praktiken, herregud det har gått himla fort de sista veckorna. Och på söndag börjar sommarjobbet. Nu ska jag stoppa i mig frukost innan det är dags att pallra sig till praktiken, ha en bra dag!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR