Måndag

Hejsan..

Då var det måndag och jag är fortfarande ledig, har varit lång-ledig från i torsdags och det har varit skönt. Imorrn ska jag tillbaks till praktiken och har hela 8dagar kvar där, de dagarna får gärna gå fort om de vill.

Igår tog danne sitt pick och pack och åkte hem igen, så nu är köket fritt från datorer och sladdar, skönt! Så vi tog ett varv med dammsugarn igår och ställde iordning på köksbordet så det ser ut som vanligt. Det blev snabbkäk till middag igår som bestog av kinamat, gottgott.

Idag har jag fortsatt med städningen lite, dammtorkat och sådant. Jag har också passat på att vara ute i det fina vädret, det är ju ingen jätte överdrift av den varan här hos oss verkar det som, så jag passade på att ta en prommis med Embla.

Jag har fått en sjuk längtan efter långt hår igen så tidigare idag klickade jag hem ny förlängning, jag velade länge och mycket angående färg men bestämde mig till slut. Speciellt såhär till sommarn vill jag gärna ha långt hår men jag förstår i övrigt inte varför jag klippte mig :P men det har växt på bra så förhoppningsvis är jag tillbaks till mig riktiga jag-hår inom en snar framtid :). Aja, det kommer väl vilken dag som helst, brukar vara sjukt bra leveranstid, så får jag se hur det ser ut och om jag behåller det, sist skickade jag tillbaks det.

Ha nu en bra dag och njut av solen de små stunderna den tittar fram :)

I väntan på den riktiga sommaren bjuder jag på en bild från förra..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR