Onsdagkväll

Hejhej!

Då var det Onsdagkväll och jag har gjort helg från praktiken. Börjar inte förens på Tisdag igen faktiskt, så förhoppningsvis är jag så duktig att jag börjar me rapporterna jag ska skriva tills praktiken är över. Fick gå en timme tidigare idag också för att det var så himla lugnt, så nu har jag varit hemma i lite mer än en timme.

Igårkväll hade vi besök av Tingen och hans nya tjej Saeunn. Hon kommer från Island och pratar väldigt lite svenska så det blev mycket engelska, vilket en annan inte är speciellt van vid :P Men det gick bra och vi hade trevligt allihopa, så vi alla och danne gjorde hemmagjorda hamburgare och sedan kollade dom på film medans jag var hos mamma och kollade på DH ;)

Och på tal om danne så har vi han som inneboende nu fram till Söndag, det har kommit ut ett nytt dataspel som grabbarna har väntat på i flera år så nu sitter dom här i köket tillsammans, vid varsin dator och ska spela fram till söndag, inte hela dagarna såklart men ändå. Jag har inget emot det egentligen men jag har sagt till F att jag är en väldigt snäll flickvän/sambo som tillåter detta så vi får se vad jag får som tack har han sagt ;) Och påtal om presenter då, nu när jag kom hem hade tingen varit här och lämnat ett presentkort på en biobiljett och en snacksmeny till mig för att han tyckte synd om mig som ska stå ut med detta :P Tack snälla!

Så nu när det är långledigt ska jag fortsätta på balkongen och lite sånt, imorrn är jag bjuden på fika till F´s syster Johanna. Nu ska jag gå och vika massa kläder och grejjer för min pojkvän har varit så duktig och tvättat idag! Ha det bra nu! :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR