Söndagkväll

Godkväll!

Hur har eran helg varit? Min har varit bra men som vanligt har den gått alldeles för fort.. redan söndagkväll.

I fredags var vi bara hemma och kollade på hockeyn på kvällen och igår blev det en sväng på birsta med Johanna, och sedan när vi var färdiga mötte jag upp F och danne som också var i birsta så vi åkte och köpte lite fikabröd och åkte hem till danne och fikade. Sedan åkte vi hem till oss och kollade på ännu mer hockey :P Idag har det blivit birsta igen, med F. Och sedan åkte vi till hans syster och fikade med hela familjen Isacson, en sväng på ikea och sen middag hos F´s mamma och pappa :P. Nu har vi nyss varit och hämtat mamma och per på tågstationen.

Varför vi har varit så mycket på birsta är för att jag har satt igång med balkongen, så det är nästan färdigt, ska dit lite mer grejer så jag visar inte förens det är helt färdigt. F tycker iallafall redan att det ser jättebra ut, och det tycker nog jag med :) Kan ju iallafall säga att vi satsar på mer mys denna gång istället för "matplats" :).

Nu ska jag och F kolla på en film som jag och mamma var och såg på bio när den var ny, då skrattade vi båda så vi grät, jag hoppas F också tycker den är rolig, det är ju kanske lite tjejfilm men ändå :) Till det blir det något gott, äppelpaj eller popcorn? Ha en bra kväll!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR