Söndagkväll

Halloj!

Då var det söndagkväll och imorrn kör vecka 2 på praktiken.

Helgen har gått lika fort som vanligt och igår var vi på birsta och fikade med danne och tingen. På kvällen kom fia ner och vi drack några drinkar och sedan kom grabbarna och då åkte cheescaken fram som jag hade slängt ihop lite tidigare, den var god :)

Idag har jag varit på birsta en snabbis med Johanna, hon skulle shoppa lite och ville ha sällskap. Så jag följde med och sedan sjutsade hon hem mig igen och då var det nästan dags på en gång för mig att åka ut till sommarjobbet. Vi fick träffa de som ska jobba i sommar (inte alla dock) och så fick vi massa information, fika och skrev kontrakt. Jag tror att det kan bli roligt där i sommar!

Nu är danne och rikard här och dom håller på med F´s dator och vi har nyss fikat också. Innan dom kom passade jag på att ta en prommis i det fina vädret, tyvärr har det ju inte blivit sådär varmt än, det är ganska kyligt än. När de här åker hem ska jag försöka orka med en dusch innan det blir sängs. Ha det bra!

Kvällens fika, brownie med cheescake och choklad ballerina.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR