Tisdag, 1 Maj.

Äntligen är vi inne i Maj månad. Nu ska väl ändå sommaren kunna komma på riktigt, dock såg jag i tidningen att det ska snö på lördag.. får väl se, isåfall hoppas vi på en liten skvätt bara.

Har ni haft en bra valborg? Vi var och grilla hos Peter och Sandra igen, kollade lite på en Maj-brasa och sedan åkte vi hem och kollade på en film. Idag är det första maj, röd dag och det betyder ju att F är ledig :) och jag med. Så jag,F och danne har varit ute i timrå och träffat Emblas bror igen, vi tog med dom till ett ställe där man kunde släppa hundarna så dom fick bada :) Emblas brorsas matte hade med sig fika så vi hade en trevlig stund där i solen medans hundarna busade. Det låg en säl-unge på stranden också som embla var himla nyfiken på :P. Efter det blev det en sväng hem till danne där det bjöds på smörgåstårta som vi avnjöt i solen :) Sedan bar det iväg ut till ön för att käka grillat hos svärisarna. Men innan middagen höll vi alla på lite på deras gård och plockade fram utemöbler och jag oljade in matbordet. Nu verkar det som att vi har fått gamla bilen såld också, skönt!

Ikväll får jag kolla på DH hemma för mig själv (F vill ju absolut inte kolla med mig :P) för mamsen är i Italien. Sen blir det nog en tidig kväll för imorrn ska jag upp med tuppen! Näe, nu ska jag fortsätta kolla på Humorgalan på 4an! Ha en bra kväll!


















fia

meh, en säl?:D vad coolt, hittade den tilbaka till vattnet?

Hanna

Haha, när vi gick låg han fortfarande där och solade så jag vet inte :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR