Tisdag

Hejsan!

Idag är det Tisdag och det betyder DH, som tur är kom min mamma hem idag så vi kan titta tillsammans, jag fick ju kolla ensam igår, det går ju inte när det är DH!!

Igår var jag sjuukt trött, på dagen på praktiken och sedan på kvällen när jag låg i soffan och kollade på tv, jag höll på och somna heela tiden och gick och la mig kl22 :P Idag har det varit lite bättre. 

Läste i fias blogg att hon skulle peppa sig med vikten igen, kämpa! Och då blev jag påmind att jag också har blivit sämre, allt med vikten gick sämre när jag blev sjuk, sedan fick jag överansträngning i knäna. Men nu ska jag bli lite bättre och vara duktig igen. Jag är ju inte fet på nått sätt egentligen men.. och jag har redan gått ner mer än jag hade tänkt och sedan jag blev förkyld sist har jag bara gått upp 0,3kg igen men ändå.

Ihelgen ska det vara lite halvfint väder så då ska jag försöka ta tag i och fixa på balkongen, vi sålde ju utemöblerna och sedan har det stannat där, blivit en liten soptipp :P fast det brukar det ju alltid vara men värre än vanligt till och med! haha.

Aja, nu ska jag kika på tv eller nånting tills det är dags för DH, bara 4 avsnitt kvar nu! Ha en bra kväll!

Helgens cheesecake


fia

haha tack för peppen ;) och chessecaken var myyyycket god mums


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR