Torsdagkväll

Hejhej,

Idag har jag haft en ganska kort dag på praktiken, 15.30-21. Vi gjorde inte så jätte mycket, blev ett samtal och lite dokumentation, middag och sedan fika framför Lets dance innan jag gick hem. Känns ganska bra när patienterna inte vill att man ska gå hem :P. Imorrn har jag ännu kortare dag, 9-13 och sen är det helg vilket ska bli skönt! Bra tid att sluta på en fredag så jag hinner helg-städa ;)

Jag har lite dilemma med mitt hår igen.. haha. Jag vill ha det lite ljusare nu till sommarn men tycker ändå att det är fint som det är nu :P. haha jaja, världens ilandsproblem. Och sen vill jag ha löshår till sommarn och ska jag ha håret ljusare så måste jag hålla på å färga lösfrippan också :P

Aja, nu ska jag fortsätta kika på tv innan det blir sängen. Ha det fint!

Jobba kväll på en torsdag innebär ju att jag missade pannkaks-middan!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR