Torsdagkväll

Hej där!

Vi kom precis in från en liiten promenad i regnet, lagom kul att det ska regna hela helgen! Vi som hade så gaalet härligt väder förra helgen, får hoppas att det kommer tillbaks snart.

Idag har jag gjord min sista dag på praktiken för denna gång. Det var blandade känslor faktiskt, man hann ju precis komma in allt på just den avdelningen och kände sig mer bekväm, samtidigt ska det bli roligt att få jobba och tjäna pengar! :P På söndag börjar jag mitt sommarjobb så vi får hoppas att det inte regnar då!

Till middag blev det pannkaka, och sedan har vi mest legat i soffan och kollat på tv. Jag gjorde klart mina båda skoluppgifter som ska skickas in senast imorgonbitti så jag ska nog se till och skicka in de innan jag går och lägger mig. Och imorrn är det skola, jisses känns som att det var jätte länge sen jag var där, ja.. 5veckor sedan.

Aja, nu ska vi fixa lite kvällsfika tills nya säsongen av Hells kitchen börjar nu kl22, ett av våra favvo program! :) Ha det bra!

Inte den nyaste bilden men i brist på annat!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR