Torsdagkväll

Hejhej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, har inte hänt sådär jätte mycket så det är väl mest därför jag inte skrivit.

Men jag har ju börjat min praktik nu iallafall, kom hem för mindre än en timme sen och idag var min andra dag. Jag är på en avdelning som heter 52A där det finns många olika människor med många olika diagnoser. Allt är ju väldigt nytt för mig och jag försöker verkligen ta in så mycket som möjligt. Imorrn ska jag på ECT-information så att jag sedan kan följa med en patient på en ECT-behandling, ska verkligen bli intressant. För er som inte vet vad ECT är så är det en behandling där man skickar in elstötar i huvudet på patienten för att sätta igång dopaminet.

Men jag måste även ringa vårdcentralen imorrn, ringde idag men då kunde hon tydligen inte hjälpa mig idag så hon sa åt mig att ringa in imorrn istället, jag har nämligen fortfarande total-stopp i örat! Har provat allt men ingenting händer så nu får de fan ta ut vad det nu än är där. Har haft den i snart 2 veckor, väldigt lite hörsel på det örat och ingen känsel på den sidan av ansiktet, har nästan vant mig men det är sjukt irriterande ändå.

Ja, så nu vet ni vad jag sysslar med just nu :) Ha det nu bra så hörs vi kanske imorrn.

uppdaterat; haha kollade nu och såg att jag skrev ju i tisdags, det var ju inte alls länge sedan, kändes som det :P

Praktik-outfit ;)


Fia

Du kanske har en vaxpropp som jag fick ;) då dammsuger dom dig i örat haha lycka till på praktiken. Hoppas vi snart kan ses en sväng :)

Hanna

Haha jo,det har jag ju vetat hela tiden att det var men fick inte komma till vårdcentralen utan skulla prova en massa grejjer först :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR