Fredag - Bad sleep

Goddag!
 
Har sovit skit inatt! Igårkväll hade jag ont i huvudet så tog några tabletter och gick och la mig. Efter ett tag somnar jag men när klockan var 5-nånting vaknar jag.. av att brevbäraren släpper ner tidningen i brevinkastet. Hur dåligt sover man inte om man vaknar av det?! Hade fortfarande ont i huvudet så tog nån tablett till och somnar om efter en stund. Har fortfarande ont så jag hoppade över skolan idag, det var ändå bara någon timme. 
 
Igår på dagen pluggade jag mest, skulle städa också men det blev inte super mycket av det : P. När F kom hem gjorde han middag som blev pannkaka som vanligt på torsdagar.
 
Av någon anledning längtar jag väldigt mycket till jul i år. Vet inte vad det är, det känns ju absolut inte juligt ute. Blir det någon snö iår? Hur som helst, jag kollade bak i arkivet här på bloggen och såg att förra året julpyntade vi 25 november, det är ju nästa helg! Då kan man väl få pynta då iår också! : ) Det är ju inte första advent då men ändå. Aja, får se när pyntet får komma fram iår, ska nog kolla igenom våra grejjer och se vad vi har också. Kanske springer ner och hämtar jul-lådan på en gång! : D
 
Resten av dagen blir det nog bara att ta det lugnt, ikväll ska jag och F ha en riktig myskväll : ) ♥
Ha det så bra nu allihopa!
 
Tog fram kameran igår och fotade lite av min dag..
 
 
 


Mikka

Jag längtar också efter julen och att få börja pynta! Hoppas huvudet mår bättre!


Blogg: http://mikkalainen.blogg.se
Hanna

Ja det är ju så mysigt! :) Vet inte vad det är med mitt huvud, menmen :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR