i soffan

provar att mobilblogga när jag ändå ligger här i soffan. Tog en ipren och bäddade ner mig i soffan, har ont i både mage och rygg, doktorn kan inte hitta nå fel vilket är bra men ändå jobbigt att ha ont utan anledning.. men jag hoppas det ger med sig.

var på skolan idag, det var föreläsning med en attitydambassadör vilket brukar vara intressant. det var tur att vi hade en sammanslagen föreläsning med dom som går våran utbildning fast år 1 och dom som går kriminologi för annars hade jag varit ensam, det vara bara jag från min klass!! : p som tur är så går min gamla vän sara i år 1 så satt med henne och några från hennes klass.

aja ska kika lite på tv innan F slutar för då ska vi åka och handla. just nu är det ensam hemma 2 på tvn ; p ha det fint så länge!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR