Måndag i november

 
Hejhej.
 
Då var det måndag igen och ännu en helg har passerat.
 
Det har varit en bra helg. I fredags var jag hos tandläkarn igen och tog bort massa tandsten och fick tänderna polerade, för ett väldigt chockerande pris, det vart faktiskt för en gångsskull väldigt billigt, det brukar det ju inte vara hos tandläkarn.. så ingen var ju gladare än jag : P. Efter det åkte jag ut till birsta och shoppade lite tills F slutade och han kom och hämtade mig. På kvällen åt vi tacos och sedan sjutsade han mig bort till kicki där jag, kicki, alexandra och malin drack lite vin och spelade massa spel, mycket trevlig kväll. Hade skrattat så sminket var utsmetat över hela ansiktet när jag kom hem : P. Sedan kom F och hämtade mig och vi åkte hem och sov.
 
I lördags var vi och hjälpte till F´s farmor att rensa ur en lägenhet. Hennes man har dött så det skulle rensas, flyttas och slängas. Vi hade med oss Danne och även F´s pappa, faster + man var där så de hade med fika eftersom det blev några timmar. Sedan åkte jag och F hem och gjorde iordning oss för att gå ut och äta. Vi har nu varit tillsammans i 6 år så det skulle ju naturligtvis firas så det blev middag på 1891! Vi åt lite förrätt och varmrätt som fick bli oxfile, allting var mycket gott men de hade ingen jätte rolig efterrätt så när vi kände oss färdiga på restaurangen åkte vi hem och gjorde egen efterrätt. Det blev mintchokladpannacotta med hallon. De åt vi medans vi tittade på den näst sista Falk filmen. En mysig kväll helt enkelt : )
 
Igår var det söndag och Fars dag. Men innan vi åkte iväg på frasdags firande så åkte vi hem till mamma och per och fikade, imorse satte de sig på ett plan påväg mot ett förhoppningsvis varmt och skönt Mexico! sedan vid halv 4 åkte vi ut till F´s mamma och pappa och käkade middag där. Efter det åkte F och kollade på innebandy-match med sin kusin medans jag åkte och fikade hemma hos pappa. När vi båda var hemma igen åkte godisskålen fram och vi såg den sista Falk filmen. Den var den sista för denna säsong iallafall, de sägs att det ska komma fler. De är ju himla bra men egentligen behövs det inte fler filmer för det var ett bra slut nu. 
 
En bra helg alltså och idag har jag varit i skolan här på förmiddagen. En föreläsning och sen var det klart. Nu har vi lagt våran gruppuppgift på sidan eftersom vi har en tenta om ca 2veckor som verkar bli den tuffaste vi har haft hittills så nu gäller det att plugga till den! Hoppas att ni har haft en bra helg också!
 
Helgen i bilder
 
 
 
 
 
6år, Jag älskar dig!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR