Onsdagkväll

Halloj!
 
Här sitter jag med turban på huvudet, jag tog mig i kragen nu ikväll och färgade utväxten. Herregud vad det behövdes! : P Men jag har inte orkat, men nu så, ska det förhoppningsvis bli bra. 
 
Idag har jag snurrat runt i birsta, shoppat lite igen och sådär. Sedan när F kom hem satte vi igång med maten som blev lax. Till det gjorde jag hemmagjord potatismos och rörde ihop en romsås, lite broccoli till det och gott blev det. Sedan har vi tvättat sedan klockan 17, det är så kul när vi tvättar när båda är hemma för då går vi båda ner till tvättstugan även fast det egentligen inte behövs 2 för att hänga tvätt : P.
 
I skolan har vi nu börjat en ny kurs som heter allmän kriminologi. Och igår hade vi en föreläsare som är tjänstledig från sitt riktiga jobb som polis och kriminaltekniker. Det var väldigt intressant, vi fick bland annat kolla på bilder från en förundersökning från ett riktigt mord som skedde för ca 6år sedan. Annars om vi ska prata skola så håller jag på med tentaplugg nu för tiden, nästa fredag har vi en tenta i kriminologi, med informationen vi har fått inför den känns det som att man kan behöva plugga till den på riktigt! 
 
Näe nu ska jag plocka av mig den här turbanen och dra ner till tvättstugan. Ha det bra! : )
 
Sorry för att det mest bara blir insta-bilder men det är det jag använder mest, 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR