Söndagkväll

Hallå där!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har som inte haft nått å skriva om under veckan men nu har det ju varit helg och det har varit skönt. Dock har jag också varit ledig hela veckan från skolan förutom uppgifterna men de gjorde jag ju färdiga i måndags. 
 
Helgen har iallafall varit lugn, det var inte meningen först utan det skulle egentligen vara fest här igår men det var inte så många som kunde komma så det sket sig. I fredags åt vi en en god middag innan vi åkte iväg till mamma och per och bara tog det lugnt och drack lite vin med de. Igår var vi iväg på birsta en sväng och kikade och sedan käkade vi tacos. Senare på kvällen kom mikaela och vi åt Äppelpaj med vaniljsås, surrade en massa och kikade på tv, en mysig kväll! Hon hade med sig en flaska vin till mig så den ska jag korka upp nånting framöver och hoppas det är gott, minns inte om jag har smakat det förut. När hon åkte hem igen så åkte jag, F och danne och tände ljus på gravar precis som vi alltid gör på alla helgonas helgen. 
 
Idag har jag varit en sväng på birsta.. igen. Idag var jag där med Johanna för att hon skulle handla lite och jag hängde med mest bara för att. Sedan for vi hem hit till oss och fikade det som var kvar av äppelpajen. Sedan har vi varit ut till F´s mamma och pappa för att F skulle hjälpa sin pappa med något. Sedan blev det hem igen och vi satt igång med middagen, idag blev det en kycklinggryta med pasta och sallad, Super gott! Resten av kvällen blir lugn framför tvn med godis och lite sånt gotta. 
 
Hoppas att alla har haft en bra helg. Till veckan väntar någon dag i skolan iallafall! Lite blandade kamera och mobilbilder bjuder jag på.
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR