Torsdag - Snow!

Hej!
 
En vecka sedan jag skrev nu. Har väl inte hänt suuper mycket och just därför som jag inte skrivit kanske.
 
Jag klarade iallafall tentan jag hade där på fredagen och det var riktigt skönt, kunna släppa den.. och börja fokusera på nästa. Vi har nämligen en till Kriminologi-tenta innan jul. Och dessutom en gruppuppgift som ska skickas in före jul. Så nu blir det väl en högre växel när det gäller skolan fram till jul. Appropå jul så plockade jag och F fram våran igår. Det blev stjärnor i alla föntrena förutom ett där det blev en ny krans. Sedan står det lite små tomtar lite här och där och så, är inte så jätte mycket för massa tomtar så vi har väldigt lagomt här hemma. Däremot älskar jag granen men det dröjer ju ett tag innan den flyttar in.. den som väntar på något gott.. : ). Till middag igår gjorde jag en himla god pasta med massa gotta i. 
 
I tisdags hämtade jag mamma och per på tågstationen. Nu är de alltså hemma efter 2 veckor i Mexico, och de verkar ha haft det väldigt bra : ) Fick se mycket fina bilder och fick en jätte söt mexicansk skål!
 
Är hos doktorn titt som tätt också, näe så ofta är det inte men det känns som det. Har haft problem med kisseriet och ont i korsryggen och lite sånt, men återkommer mer om det nån annan gång!
 
Har förövrigt lite julklappsångest, jag tycker alltid att det är så himla svårt! När man måste komma på själv för att ingen önskar sig nånting.. Jag har köpt två julklappar hittills så då har jag ju bara typ... 6-7 kvar? Fantastiskt.
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, kul va ; ) Önskar alla en fortsatt trevlig kväll, imorrn är det skola mellan 9-12 sedan är det helg igen : )
 
Såhär ser det nu ut hos oss : )
 
 


fia

Meh, vad är det nu då med ryggen och allt :( jobbigt jag hoppas det blir bättre :) kram på dig!


Blogg: http://soffelina.blogg.se
Hanna

Näe dom kan inte hitta nånting. Så får hoppas att det går över snart! Kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR