Torsdag

Hejhej.
 
Då var det torsdag och jag har precis tryckt i mig lite fika : ). Tidigare idag var jag på barnmorskemottagningen och lämnade ett cellprov, det där som alla kvinnor blir kallade till när man fyller 23. För er som inte har gjort det och hört att det ska göra ont kan jag säga.. Det är inte så farligt! Det är ingenting som gör ont eftersom att dom inte tar nånting som många säger, eller ja, det dom tar är av "slemmet" där inne : P. Visst det är inte varje dag man ligger med benen i vädret och har någon okänd pilla där nere och som sitter med ansiktet en halvmeter ifrån en, haha. Men man får tänka att det är deras jobb att dom har gjort det sååå många gånger och att dom inte alls tycker att det är något konstigt. Men jag säger som hon som tog provet på mig.. "Roligare saker kan man ju göra än att ligga här med benen i luften".
 
Nu tänkte jag läsa dom sista sidorna i boken inför tentan, när den är gjord imorgon kan man äntligen ta helg : ) I helgen blir det nog till att basta och bubbla igen, det var ju så härligt : ) Sedan på lördag tänder dom upp stan, julbelysningen alltså, så då kanske vi ska ner och kika på det med resten av familjen Isacson. Kanske kanske att det får komma upp lite julpynt också i slutet av helgen, vi får se ; )
 
Aja, går det bra på tentan imorgon så kanske jag återkommer med resultatet (Man får veta direkt om man klarat den) annars får ni ha en trevlig helg! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR