Aktiv Torsdag

Hej där. 
 
Idag har jag minnsan varit aktiv. Imorse var jag på skolan och lånade några böcker jag behöver. När jag kom hem slängde jag in första maskinerna med tvätt och sedan kikade solen fram lite så passade på och tog en lite längre prommis med embla, Ingen super lång men längre än vad det har blivit på senare tid. Och nu ska jag snart ner i tvättstugn och hämta upp all tvätt, förhoppningsvis torr.
 
Igår var vi och käkade middag hos mamma och per. Sedan medans grabbarna kollade på hockey så tog jag och mamma och bakade bullar och muffins som vi sedan fikade innan jag och F åkte hem vid 22. 
 
Vardagsrummet är så gott som färdigt. Jag tror jag är lite kär i vårat nya vardagsrum : ) Det är lite små saker som ska upp på väggarna och så, blir fint : ). Jag har försökt ha så lite grejjer som möjligt, gillar absolut inte övermöblerade rum! Bilder kommer väl när allt är helt färdigt! 
 
Nu ska jag springa ner och hämta tvätt, när F slutar ska vi iväg och storhandla och slänga en massa skit på återvinningen, skönt! Ha det bra!
 
Höstigt väder idag, men solen vill gärna kika fram lite, härligt : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR