Fredag

Hej igen.
 
Ännu en effektiv dag, och natt skulle man kunna säga. När vi hade gått och lagt oss igår så kunde jag inte somna (var inte speciellt trött så det var väl dumt att gå och lägga sig men klockan var 23) så jag låg och tänkte på skolarbete.. allt jag ska göra, vi har haft lång tid på oss med de uppgifter vi har nu, så man har tänkt att jag behöver inte börja på en gång.. Aa,tjena! Nu ska 2 rapporter in om 2 veckor! Så när jag låg där igår kväll så kände jag.. här har inte jag tid å ligga.. så upp igen, hämta boken, upp med läslampan och börja läsa och markera bra grejjer : P
 
Sen ställde jag även klockan på 7.30 för att hinna med så mycket som möjligt, man vill inte gärna sitta å plugga en fredagkväll. Så uppe med tuppen och började med en av uppgifterna och gjorde klart den! Bra där. Satt på bussen strax före 10 påväg till skolan för att låna en bok, hem igen och tog en snabbdusch sedan har jag bara pausat när jag skulle ut med embla, annars har jag suttit här. Har börjat på den andra uppgiften, flöt på ganske bra så fick ihop nån sida. Nu är nästa steg att söka artiklar (satans påhitt kan man kalla det också : P fy vad det är jobbigt med artiklar) men det sparar jag till en annan dag faktiskt, nu är det helg : ) 
 
Har inte kommit på vad jag ska koka ihop till middag heller, har tagit fram kyckling dock så något med det iallafall. Aja, ha nu en bra fredagkväll!
 
Plugga plugga pluuuugga





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR