Fredag, dagen efter dagen

Halloj!
 
Igår var det min födelsedag! Och F fyllde år i förrgår. Eftersom vi kommer ha fika för famlij och släkt nu ihelgen så kändes det knappt som att man fyllde år när man verkligen gjorde det. Men i onsdags när F fyllde år var hans mamma och pappa här en sväng på kvällen med en blomma och så. Igårkväll var sebbe och desire här, för att de inte kan komma till helgen. Så vi fikade, surrade, kollade på tv och öppnade paket. Jag fick en jättefin ugnsform som jag kanske visar senare, tänkte kanske inviga den redan ikväll! : ) Vi fick en stor, fin bukett blommor av de också. Det var en bra dag.
 
Imorse klev jag raka vägen in i duschen och sedan har jag städat. Måste städa inför morgondagen, det är fika vid ett och innan dess ska jag ha gjort tårta och lite annat så jag måste städa idag för det hinns inte med imorgon. Men nu är det paus i städandet, hunden vill ha mat och sedan blir hon väl nödig också : ) 
 
Ha en bra fredag så kanske vi hörs senare!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR