Fredag!

Hej!
 
Måste bara börja med att jag alldeles nyss blev sjukt glad, jag klarade beroendetentan! : D Den som jag satt och grät över här för en vecka sedan! Haha, så skönt! : ) Så nu är den ur världen.
 
Igår var F och mammas per uppe i övik och kollade på hockey på kvällen så jag och mamma passade på att kolla på film och äta ostkrokar : ) Vi såg en gammal film som heter Stekta gröna tomater, mamma hade sett den många gånger och tyckte vi skulle se den, och den var faktiskt bra : ). 
 
Idag har jag varit på stan med fia och käkat lunch på tant anci och fröken sara, jag åt en mycket god grillad macka med brie och salami : ). Vi åker till London på måndag så självklart surrade mycket om det, ska bli så kul! 
 
Ikväll blir det mys hemma med go middag, x-faktor och godis och kanske lite slipande på väggen. Imorrn ska vi på dop på dagen och middag hos svärisarna. På söndag är det kanske fika hos F´s syster och sedan på natten bär det av ner mot sthlm!
 
Nu ska jag fortsätta plocka lite här, kan inte riktigt städa i den röran det är här i vårat vardagsrum nu men jag måste få plocka undan lite ändå, haha. Måste även packa lite så jag inte behöver göra det i sista sekund. Ha det fiiint och trevlig helg : ).
 
Dagens lunch, väldigt gott : )
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR