Lördagkväll

Hejheej.
 
I torsdag kom vi hem från London. Vi har haft det jätte bra, shopping och turistat lite. Madam Tussauds och london eye besökte vi. Jag har en hel del bilder men de kommer när jag orkar göra ett sånt långt inlägg : P. 
 
Sedan jag kom hem har jag mest myst med F och våran Embla : ). Igår lagade vi god middag och myste på. På dagen igår var Johanna här och vi surrade på, följde med henne på en verkstad där de bytte däck på hennes bil och sedan hem hit igen för att käka lite lunch. Idag har vi varit på kalas hos danne, skönt ändå att han bor i samma hus nu, behövde inte ens ta på sig en jacka när man gick dit! Där blev det massa bullar, kakor och kaffe! Till middag svängde vi ihop tacos och nu är F borta hos danne igen, familj och släkt på dagen och polarna på kvällen. Själv stannar jag hemma i soffan med godisskålen ; ) hehe. 
 
Imorgon kommer förhoppningsvis Per och påbörjar tapetseringen här inne. Inne det ska vi försöka hinna med en sväng på birsta.. vi får se. Längtar verkligen tills det är färdigt här inne, har levt i denna röra oväntat länge nu : P. 
 
Aja, nu ska jag fortsätta kika på tv, se om det är nått bra på nån filmkanal kanske : ) Ha det bra!
 
När jag kom hem i torsdagskväll kom F och kramade och pussade på mig i hallen sedan sprang han in i sovrummet och kom ut med den här. En jättefin bukett blommor och ett kort i där det stog "Välkommen hem älskling, älskar dig / F". Han är så söt min pojkvän, Love you ♥ Han fick lite kläder och grejjer av mig från London, han gillade alltihopa och hade på sig en av koftorna på dagens kalas : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR