Mondaay

Halloj!
 
Då var det måndag och jag har haft skola på förmiddagen. Efter det var det raka vägen till favvo-stället.. Tandläkarn! Favvo? Not! Jag ogillar tandläkarn, har alltid gjort. Egentligen bara när de gör något som gör ont som att borra eller dra. Idag var det dags för besök (vilket var ganska bra för jag har på senare tid tänkt att de kanske har glömt mig, kändes som att det var riktigt länge sedan jag var där.. så jag frågade tandläkarn när jag var där sist.. 3år sedan!) Men det var ingenting som behövdes borras eller dras nu. Däremot var hon tvungen att ta bort tandsten, och självklart var det mer än hon trodde så jag blev tvungen att beställa en ny tid! Fan då! De ruinerar mig! Fick betala 750:- nu, så det blir väl lika mycket nästa gång då, Yeey. Jaja, nog om de. Nog för att jag inte gillar när de håller på men man kan väl inte låta bli att tycka om de för att de finns och allt de kan göra. 
 
Annars då. Igår började det årliga Oktober-baket. Äntligen! Jag och f fyller år nu i veckan och till helgen blir det kalas för familj och släkt. Igår bakade jag 2 sorters småkakor och cupcakes. Ska fortsätta med resten här i veckan men först tänkte jag att jag skulle göra så mycket som möjligt på skoluppgiften jag håller på med.
 
Jag har lite beslutsångest över en vägg i vårat vardagsrum, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på den.. vill gärna att rummet ska vara helt färdigt tills i helgen då alla kommer hit och fikar! Få fundera på det lite till.. 
 
Lite bilder från helgen.. systemkameran har jag dammat av också, den har blivit lite bortglömd på senare tid.
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR