Tisdag

Hej mitt vinterland!
 
Imorse när vi klev upp ropade F på mig.. "Älskling! Har du sett vädret?!" Tittar ut och ja.. det snöar. Han älskar snö : P Jag är väl inte liiika tokig i snö, speciellt inte när det blir som nu när det inte är tillräckligt kallt så det blir bara slask, annars tycker jag det kan vara mysigt, om inte annat så behöver jag bara se snö för att känna julkänsla i heeela kroppen! : ) 
 
Nog om snön. Jag och Danne har varit på birsta, det är väldigt kul att folk vill ha min hjälp när det gäller inredning (har fått förfrågan om inredningshjälp förut också : )) men det är svårt när personen i fråga inte riktigt vet vad han är ute efter : P. Shoppade lite iallafall. 
 
Fondväggen i vardagsrummet är färdig! Det gick på nån timme, han är så duktig Persson : ) Igår var stor borren framme och vi fick upp tvn och alla högtalare på väggen. Flyttade alla möbler och gjorde plats för en ny möbel som bara väntar på att få flytta in! Ikväll fortsätter vi, då ska kablar dras och sedan är det bara mitt jobb kvar, det roligaste.. allt små piff! : )
 
Annars håller jag på och små plockar överallt.. hela tiden. När man håller på och pysslar om så här så blir det fasen grejjer överallt! Imorse fortsatte jag även med ett skolarbete, måste sätta igång med ett annat också men har inte böckerna till det ännu. Jaja, nu ska jag fortsätta mitt plock här, hoppas ni mår bra! : )
 
Ursäkta dålig bild då den är knäppt genom fönstret, men så här såg det ut när vi vaknade imorse!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR