Fredag

Hej på er!
 
Det är en lite små deppig jag som skriver idag. Känns som att ingenting går min väg just nu. Jag fick komma till vårdcentralen igårmorse för att ta bort min vaxpropp i örat, läkaren kollar in i örat och säger.. "här finns det inget vax!". Hon hämtar en annan läkare som också får kolla och ja, inflammation i örontrumpeten. En inflammation i en "gång" mellan näsan och örat. Fick en kortison-nässpray, eller fick och fick : P. Det kan ta mellan 1-3 månader innan det släpper. Och det kan göra ont när man flyger, vilket jag ska göra om 10 dagar, så förbannat typiskt! Och jag är så ledsen över att det förmodligen inte har släppt tills vi åker för den här inflammationen gör att man har lock för örat, jag har alltså väldigt nedsatt hörsel på ena sidan, den får en att känna sig hängig, jag känner mig inte som mig själv för helst skulle jag bara vilja ligga i sängen under täcket tills det släpper, så det är verkligen jätte tråkigt att när jag äntligen ska få åka till London så måste jag dras med det här, verkligen skit tråkigt!
 
Som om inte detta vore nog så hade vi en tenta imorse, hemtenta som man gör på datan, den gick jätte dåligt, svarade inte på alla frågor och lämnade in den 20 minuter för sent för att det inte funkade att bifoga filen på mejlen, så jag fick slita fram min bärbara dator för där brukar det funka att skicka, gick det? Nej. Vet inte vad jag ska göra så jag börjar gråta för allt gick så dåligt och sen skickar jag ett mejl till läraren och förklarar att det inte funkar att skicka in, så han svara att jag kan skicka till en annan mejl och då funkar det. Så det löste sig men det känns fortfarande skit för att jag med all säkerhet får göra om den.. Ååååh. 
 
Jätte dålig start på denna helg alltså. Den kommer bli bättre dock för ikväll blir det kanske bio, imorrn fyller lillebror Julius år så det blir kalas där och på kvällen är det middag hos mamma för att mormor är och hälsar på. Allt känns dock jobbigt med mitt öra men jag ska göra mitt bästa för att vara på topp.
 
Hoppas att alla ni andra har det bra och ha en toppen helg!
 
Dyraste nässprayen i stada!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR